Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Een nieuwe kermisattractie

    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Tessa do jul 16, 2009 12:03 pm

    Tessa knikte naar Gringo.
    "oke is goed" en ze glimlachte even.
    toen hoorde ze een stem en keek op.
    ze zag dat het Shinouk was.
    "hoi" zei ze vriendelijk terug en glimlachte....
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Shinouk do jul 16, 2009 12:13 pm

    Shinouk staarde Tessa minutenlang aan en vroeg zich af waarom ze opeens aardig tegen hem deed. Langzaam likte hij zijn lolly en hield deze daarna voor haar neus. 'Ook een likje?' vroeg hij droog. Zijn emotieloze ogen gleden over de gezichten van haar en Gringo.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Tessa do jul 16, 2009 12:15 pm

    Tessa keek naar Shinouk en glimlachte gewoon.
    opeens zag ze zijn blik en ze keek even vaag.
    "is er iets?!?" ze keek Shinouk vragend aan.
    toen keek ze even naar Gringo en toen weer naar Shinouk.
    toen kreeg ze opeens een lolly voor der neus.
    "eu... nee dankje" ze duwde langzaam zijn hand weg....
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Shinouk do jul 16, 2009 12:32 pm

    Shinouk trok langzaam zijn arm weer in toen Tessa zijn aanbod afstond. Met langzame likken genoot hij van zijn zoveelste lolly en haalde lichtelijk zijn schouders op toen ze vroeg of er iets was. 'Hebben jullie nu al iets?' flapte hij eruit, zonder er rekening mee te houden of het misschien een persoonlijke vraag kon zijn. Zijn blik gleed verwachtingsvol van Gringo naar Tessa en weer terug.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Tessa do jul 16, 2009 12:35 pm

    Tessa hoorde Shinouk's vraag.
    "wat gaat jou dat aan???" vroeg ze een beetje geïrriteerd.
    ze keek met een kille blik naar Shinouk.
    ze snoof even en keek even naar Gringo.
    toen keek ze weer terug naar Shinouk en veegde ze een pluk haar uit der gezicht.....
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Gringo do jul 16, 2009 12:35 pm

    Gringo keek op toen hij iemand anders hen hoorde begroeten. Hij zag dat het Shinouk was en in zijn hoofd hoorde hij Dark al brommen. ''Hoi'' zei Gringo Kortaf toen hij de scherpe blik van Shinouk zag. Hij bleef toen maar stil en volgde het gesprek tussen Tessa en Shinouk. Hij liet Tessa los en ging tegen de muur aan staan. Hij voelde hoe Dark het liefst tevoorschijn wou komen maar Gringo liet dat mooi niet toe. Toen hoorde hij de vraag van Shinouk en hij keek kort naar Tessa, hij wist niet goed wat hij moest antwoorden eigenlijk.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Shinouk zo jul 19, 2009 6:12 pm

    'Oh,' antwoordde Shinouk droogjes op Tessa's bittere reactie. 'Dus jullie hebben nog niks? Wanneer gaat het eens gebeuren, dan?' Hij besefte niet echt dat hij nu brutaal bezig was, want hij ging kalmpjes door met zijn lolly likken. Toen het antwoord voor hem wat te lang begon te duren beet hij met flinke happen stukken uit zijn lolly om zijn kwaadheid te bedwingen terwijl hij Gringo wat scherp bleef aankijken. Dark... waarom vinden zoveel vrouwen iemand als jij aantrekkelijk? schoot het door zijn hoofd, en even lag het op zijn puntje van zijn tong, maar hij verbeet de woorden en snoof luid.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 3:42 am

    Gringo hoorde zijn woorden toen en snoof. Hij antwoorde niet want een antwoord daarop wist hij eigenlijk ook niet. Hij zag dat Shinouk grotere stukken afbeet en Gringo wist nu wel zeker dat hij kwaad was. Als hij nu die scherpe blik niet van z'n gezicht af haalde dan geef ik hem een mep snoof Dark. Gringo kreunde even want hij wist dat Dark naar buiten wou komen. Gringo keek even naar de twee. ''momentje..'' zei hij tegen Shinouk en Tessa en verdween toen het steegje weer in waar ze met z'n drieén eerder hadden gestaan. Gringo ging in de schaduw van het steegje tegen de muur aan staan en keek naar de lucht. ''Dark laat Shinouk alsjeblieft met rust, ik moet hem ook niet zo maar ik heb geen zin om in de problemen te komen hij is wel veel ouder dan ik'' mompelde Gringo tegen Dark. Hoor is, jij bent een half geest, je kan je makkelijk verdedigen. Je moet niet bang zijn van hem zei Dark terug. ''Het komt anders wel door het gebeuren dat jij en Ayane op elkaar zijn'' mompelde Gringo weer terug. Ik weet het.. Liefde is vaag maar het stoppen lukt me niet.. zei Dark terug. Gringo antwoorde even niet meer daarop en sloot zijn ogen. Hij haalde diep adem en hoopte dat de druk op zijn borst zou verdwijnen want als hij het niet onder controle hield, dan zou hijzelf in geest veranderen of hij zou in Dark gaan veranderen.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 12:49 pm

    Shinouk staarde Gringo wat verbaasd na toen hij in een steegje verdween. Hij draaide zijn hoofd naar Tessa en keek haar vragend aan. 'Zo erg ben ik toch niet?' vroeg hij wat verdwaasd en haalde toen zijn schouders op. Hij wachtte niet op Tessa's reactie en haalde een nieuwe lolly tevoorschijn. Hij stopte het in zijn mond en keek naar de wilde attracties. Shinouk schudde lichtelijk zijn hoofd. Hij werd al misselijk als hij er alleen maar naar keek. Daarna richtte hij zijn blik weer op het steegje en onderdrukte een stille zucht toen hij Gringo nog niet zag verschijnen.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 12:55 pm

    Gringo haalde weer een keer diep adem en hield zijn ogen gesloten. Laat me alsjeblieft even geen geest worden en ook niet in Dark veranderen.. Dacht hij smekend en de druk verdween langzaam aan weer. Hij haalde opgelucht adem toen hij het niet meer voelde en opende zijn ogen weer. Hij kwam weer uit het steegje vandaag gestapt en ging terug bij Shinouk en Tessa staan. ''sorry, ik voelde me even niet goed'' zei hij tegen de twee. Deels was het een leugentje maar aan de andere kant was het natuurlijk ook gewoon de waarheid. Door die druk had hij zich echt niet goed gevoeld.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 1:08 pm

    'Kermissen ook,' zei Shinouk vaag als antwoord. Hij keek vanuit zijn ooghoeken naar Gringo. Hij was misschien niet de beste vrienden met hem, toch mocht Shinouk hem zoveel meer dan Dark. 'Dus...,' vervolgde hij zacht terwijl hij aandachtig naar zijn lolly keek. 'Wat is jouw antwoord dan?' Hij staarde Gringo vragend aan en stopte de lolly weer terug in zijn mond.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 1:14 pm

    Gringo keek naar Shinouk toen hij iets zei en grinnikte even. ''ja dat zal het vast zijn..'' antwoorde hij rustig en hoorde toen wat hij daarna zei. Hij keek kort naar Tessa en daarna weer naar Shinouk. ''wie weet misschien wordt het ooit wel wat, maarja ik kan niet in de toekomst kijken'' antwoorde hij maar omdat hij anders eigenlijk niks wist. Hij kon eigenlijk niet precies vertellen wat hij nu voelde. Hij vond Tessa echt heel leuk maar hij vroeg zich af of Tessa ook hetzelfde voor hem voelde.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 1:21 pm

    Er verscheen een kleine glimlach op Shinouk's mond. Voor het eerst keek hij Gringo wat vriendelijk aan. 'Dat is mooi. Ik ben blij dat je er zo over denkt met Tessa,' antwoordde hij zacht. 'En niet met Ayane,' mompelde hij er heel zacht achteraan. Hij sabbelde even op zijn lolly en richtte zijn blik toen op de avondlucht boven hen.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 1:29 pm

    Gringo zag dat Shinouk nu wat vriendelijker keek en zijn blik werdt ook wat rustiger. Misschien kon hij toch nog vrienden, of nouja vrienden.. Met dark in zich ging dat nog moeilijk worden waarschijnlijk. Hij hoorde zijn woorden over Tessa en knikte langzaam. Daarna hoorde hij ook wat hij mompelde en grinnikte even. Alleen Dark had het ook gehoord en bij hem knapte het lontje. Nu grijp ik hem! Zei Dark kwaad in Gringo. Gringo voelde hoe Dark kwaad tevoorschijn wou komen en kreunde even. Hij draaide zich om zodat hij met de rug naar Shinouk en Tessa toe stond en zette een hand tegen de muur aan voor ondersteuning. ''doe normaal gek..'' mompelde Gringo terug tegen Dark.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 2:09 pm

    Shinouk keek wat verbaasd naar Gringo toen hij zich omdraaide en tegen de muur leunde met zijn hand. Hij hoorde zijn woorden en krabde zich even op zijn hoofd. 'Dat probeer ik,' antwoordde hij zacht, denkend dat de woorden voor hem bestemd waren. 'Het is alleen knap lastig voor me, denk ik.' Shinouk hield zijn lolly geklemd tussen zijn tong en gehemelte en keek weer even naar de kermisattracties. 'Gaat het wel goed?' vroeg hij even later toen Gringo nog steeds tegen de muur geleund stond.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 2:14 pm

    Gringo snoof en voelde de woede van Dark. Hij kon ze bijna niet onder controle houden want hij raakte zwaar vermoeid door het gedoe van Dark. Toen hoorde hij zachtjes de woorden van Shinouk. ''die woorden waren niet voor jou..'' zei Gringo en hoorde toen zijn vraag. ''nee totaal niet..'' antwoorde Gringo en keek naar de grond. ''luister Dark, laat het nou negeer het gewoon..'' mompelde Gringo nu wat zachter tegen Dark zodat Shinouk en Tessa het niet hoorde. Hij wilde namelijk niet dat Shinouk of Tessa dachten dat de woorden voor hen waren. Hij is verdomd gewoon jaloers! Ik kan het niet hebben dat hij het dan tegen jou loopt te zeggen zei Dark kwaad.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 2:20 pm

    'Moet ik de ambulance bellen?' overdreef Shinouk zonder dat hij het zelf doorhad. Uit zijn zak haalde hij zijn mobiel al tevoorschijn en klapte deze open. Hij keek vanuit zijn ooghoeken vragend naar Gringo, maar die was te druk met iets anders. Shinouk keek nagelbijtend van Gringo naar Tessa en weer terug. Hij wist in dit soort situaties niet echt goed te handelen.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 2:24 pm

    Gringo keek op toen hij Shinouk wat hoorde zeggen. ''nee doe maar niet, wat ik heb kunnen ze niks tegen doen, als je begrijpt wat, of laat ik eerder zeggen wie ik bedoel'' zei hij en snoof. Hij stond met veel moeite recht en liep richting het steegje. Hij hield het niet meer vol en had geen andere keus. Of hij moest buiten westen raken of hij moest Dark tevoorschijn laten komen. Hij liep de schaduw in en ging met zijn rug tegen de muur aan staan. Hij zakte door zijn knieén en keek naar de grond.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 2:31 pm

    Shinouk klapte zijn mobiel weer dicht en stopte deze weer terug in zijn zak na Gringo's woorden gehoord te hebben. Hij staarde hem wat bezorgd na toen hij weer verdween in een steegje. Shinouk keek even verbaasd naar Tessa en besloot Gringo daarna te volgen. Hij keek om het hoekje en zag hem tegen de muur zitten, starend naar de grond. 'Als je problemen hebt, kun je altijd met me praten,' zei Shinouk zacht. 'Een lolly voor de troost?' Hij hield Gringo een lolly voor, nietwetend wat er eigenlijk precies aan de hand met hem was.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 2:39 pm

    Ayane was eigenlijk niet echt weggegaan, want ze was nog in de buurt. Alleen kon Gringo en Dark haar zien voor de rest niemand. Ze had al die tijd in de steeg gestaan, en gekeken naar hen. Ze zucht heel even diep, en ze hoopte niet dat Dark iets onnuttigs zou gaan doen. Ze stond naast Gringo, en ze legde haar hand op zijn rug in de hoop dat Dark zou gaan kalmeren.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Tessa di jul 21, 2009 6:30 am

    Tessa had heel het gesprek tussen de 2 gehoord.
    ze snapte wel wat er met Gringo was en was effe in de war.
    toen ze merkte dat Shinouk naar hem toe ging schrok ze even.
    ze rende naar hem toe en trok hem daar weg.
    "ik zou even bij hem uit de buurt blijven oke" ze glimlachtte even.
    rustig en bezorgd keek ze naar Gringo en voelde nog een aanwezigheid.
    ze dacht dat het Ayane was maar keek naar Gringo.
    het laatste wat ze wou dat ze hier gingen vechten.....
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Gringo di jul 21, 2009 6:38 am

    Gringo hoorde de woorden van Shinouk en schudde zijn hoofd. ''ik wil best praten maar dat gaat nu even niet..'' zei hij zacht en kreunde even. Hij voelde toen de hand van Ayane op zijn rug. Hij wist dat ze Dark probeerde gerust te stellen maar dat ging waarschijnlijk niet meer lukken. Hij hoorde toen ook Amber en keek kort vanuit zijn ooghoeken naar Amber. ''ik.. kan.. Dark.. niet.. tevoorschijn.. laten.. komen..'' zei hij moeizaam. Hij wou het niet en dus had hij geen andere keus. Hij moest er tegen blijven vechten en uiteindelijk zou hij wel buiten westen raken door de vermoeidheid.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Tessa di jul 21, 2009 6:43 am

    Tessa keek geschrokken naar Gringo.
    ze hoorde zijn woorden en wist wat er kon gebeuren.
    rustig liep ze naar hem toe en ging voor hem zitten.
    "Dark alsjeblieft kalmeer, je kan altijd nog een andere keer dat doen wat je wil".
    ze wist natuurlijk dat dit niet hielp maar ze hoopte het wel.
    ze keek naar Gringo en bleef zo zitten....
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Gringo di jul 21, 2009 6:47 am

    Dark probeerde met allemacht tevoorschijn te komen. Kom op Gringo laat me nou tevoorschijn komen dan pak ik die lolly vreter! riep Dark kwaad in hem. ''mooi niet..'' mompelde Gringo onhoorbaar en hij hoorde toen Tessa haar woorden die voor Dark waren maar Dark leek er niet op te reageren. Gringo greep naar zijn borst en voelde de stof van zijn shirt tussen zijn vingers. ''ik.. hou.. het.. niet.. meer.. vol..'' zei hij zacht en het werdt zwart voor zijn ogen. Zijn ogen vielen dicht en hij viel tegen Tessa aan.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Tessa di jul 21, 2009 6:51 am

    Tessa schrok toen ie zijn ogen sloot.
    ze voelde hem tegen der aan komen.
    "Gringo!!!" riep ze geschrokken.
    ze zakt met haar hoofd naar zijn borst en luisterde.
    hij ademde nog wel en zijn hart klopte ook nog gelukkig.
    "Gringo!!!" ze schudde hem rustig aan zijn schouders.
    ze legde hem neer en hoopte dat ie snel wakker werd.....

    Gesponsorde inhoud


    Een nieuwe kermisattractie - Pagina 3 Empty Re: Een nieuwe kermisattractie

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za mei 11, 2024 11:10 pm