Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Endless Dreams About A Bad Guy

    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Endless Dreams About A Bad Guy - Pagina 2 Empty Re: Endless Dreams About A Bad Guy

    Bericht van Gringo zo jul 19, 2009 6:14 am

    Dark legde zijn voorhoofd tegen de hare en opende zijn ogen. Hij keek naar haar en haalde zijn lippen even van de hare. ''Ik had niet verwacht dat ik ooit nog verliefd zou worden'' zei hij en grinnikte. Als ik daar nu stond was ik flauwgevallen zei Gringo en zuchtte diep. Dark grinnikte even want hij had gehoord wat Gringo zei en keek toen weer rustig naar Ayane.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Endless Dreams About A Bad Guy - Pagina 2 Empty Re: Endless Dreams About A Bad Guy

    Bericht van Ayane zo jul 19, 2009 6:18 am

    Ayane kijkt hem aan als hij even stopte met kussen, en ze bleef hem aankijken in de ogen. Ze luisterde wat naar zijn woorden, en ze glimlacht heel even zacht. Ze wist om eerlijk te zijn niet wat ze daarop kon antwoorden, en ze dacht heel even kort na. "Ik ben blij dat ik jou heb, en ik heb al die jaren gewacht op de juiste persoon. Meesten dachten dat ik een goed meisje was, maar ze kregen steeds meer het besef dat ik zoals Ayame en Kira werd." Zei Ayane dan tegen hem, en ze glimlacht heel even zacht. Ayame en Kira mompelde wat onverstaanbaar, en ze grinnikte heel even om die twee in haar.

      Het is nu ma mei 13, 2024 12:46 am