Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Wie is daar?

    Virux
    Virux


    Aantal berichten : 108
    Registratiedatum : 16-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20 toen hij stierf
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: verliefd op Ayame...

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Virux vr jul 17, 2009 5:24 am

    Virux zuchtte van opluchting op het moment dat Dark zo reageerde. Hij zou het gebouw zo verlaten als hij hier niet mocht zijn. Hij keek even naar Tessa. Haar houding gaf Virux het gevoel dat ze hun had opgemerkt. Hij gaapte van verveling. Waarom is het zoeken naar een organisatie soms zo moeilijk... dacht hij.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Tessa vr jul 17, 2009 5:27 am

    Tessa keek achter der en zag Dark en Ayane.
    ook zag ze een andere geest en ze keek even raar.
    zal ik naar ze toe gaan dacht ze.
    ze veegde weer een pluk haar uit der gezicht en zuchte.
    ze zou het toch maar niet doen en ze keek rond.
    rustig liep ze de trap op en ging ze naar de lokalen....
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane vr jul 17, 2009 5:30 am

    Ayane keek rustig in het rond, en ze zong zachtjes een liedje. Om eerlijk te zijn verveelde ze zich een beetje, en ze ging dan gewoon tegen een kluisje aanleunen. Ze keek hen wel nog gewoon aan, en ze glimlacht heel even. Ze was weer dromerig aan het kijken, en ze bleef de hele tijd naar voren zien.
    Virux
    Virux


    Aantal berichten : 108
    Registratiedatum : 16-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20 toen hij stierf
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: verliefd op Ayame...

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Virux vr jul 17, 2009 5:36 am

    Virux zag dat Tessa de trap op liep en schonk er verder geen aandacht aan. Hij keek naar Dark en Ayane. Hij zou graag verder willen zoeken. Maar hoe vind je een organisatie waar je de naam niet van weet. Hij zou wraak nemen....

    (moet gaan)
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk zo jul 19, 2009 6:25 pm

    Shinouk strompelde wat door de gangen met een gebruikelijke lolly in zijn mond en stond heel even stil toen hij Ayane en Dark had opgemerkt. Zijn gezicht betrok meteen en er hing een negatieve walm in zijn gedachten bij het zien van Dark's gezicht. Met langzame passen naderde hij hen en liep dwars door Virux heen omdat hij hem niet had opgemerkt. 'Ayane,' zei hij met een zuchtende zachte stem toen hij voor haar stond en haar licht glimlachend bekeek. Ze was mooi vandaag, net zoals altijd. Toen dwaalden zijn ogen af naar Dark. 'Charmeur,' groette hij bot. 'Waar kijken jullie naar?' Shinouk haalde langzaam de lolly uit zijn mond toen hij Virux opmerkte en bekeek hem met open mond. Een nieuwe geest? Automatisch gleed zijn hand al naar de camera in zijn broekzak, maar hij hield zich in. 'Hoi,' zei hij zacht. Hij zou eerst een gesprek beginnen en proberen om wat uit de geest te krijgen.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 2:05 am

    Ayane schrok plots als ze shinouk voor haar neus zag, en ze kijkt hem dan rustig aan. "Hallo Shinouk." Zei Ayane vriendelijk tegen hem, en ze merkte de negatiefheid al op bij hem. Ze hoorde dat Dark een charmeur werd genoemd, maar ze besluit er niets op te zeggen. Ze zuchte heel even diep, en ze keek dan naar Dark.
    Virux
    Virux


    Aantal berichten : 108
    Registratiedatum : 16-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20 toen hij stierf
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: verliefd op Ayame...

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Virux ma jul 20, 2009 7:10 am

    'Ook hallo.' zei Virux. De lijnen op zijn lichaam die net groen waren werden langzaam wit. Verder hield hij zich stil. Hij keek naar Shinouk. Hij zag dat hij een camera in zijn broekzak had. Hij moest zich inhouden er niet in te kruipen. Dat was het meest vervelende. Hij had met tafels en andere materiaal geen moeite om zich in te houden maar electrische aparaten waren zo verleidelijk.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 8:45 am

    Ayane bleef echter dichtbij Dark staan, en ze hoopte niet dat die twee zouden gaan vechten. Nouja ze had daar geen zin in, en ze keek dan even naar Dark. Ze ging dan maar gewoon tussen beide staan, en ze keek wat naar Virux. "Wat doe je eigenlijk zoal Virux? behalve dat je die organisatie zoekt, want je bent niet de enige die naar mensen zoekt. Nouja ik heb de groep die mij gedood heeft allang de angst en terror gegeven, maar ze zijn nog niet van me af." Zei Ayane dan breed grijnzend, en ze kijkt hem kalmpjes aan.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 8:56 am

    Dark keek op toen hij Shinouk zag en snoof. Hij balde zijn vuisten en hij voelde een enorme kracht door zijn aderen stromen. Hij moest zich inhouden om Shinouk een klap te geven en daarom ging hij even van Ayane,Virux en Shinouk weg. Hij ging toen verderop tegen een muur aan staan en probeerde zijn woede weg te krijgen. Aan de ene kant wist hij wel waarom Shinouk zo deed maar aan de andere kant.. Dark was gewoon ook verliefd geworden op Ayane en Ayane ook op hem. Shinouk is hier zeker of niet? vroeg Gringo. ''jah hellaas wel..'' mompelde Dark en snoof.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 8:59 am

    Ayane merkte plots dat Dark wegging, en ze keek even naar hem. Ze keek dan even naar Virux en Shinouk, maar daarna ging ze gewoon naar Dark heen. "Hey, als je wilt kunnen we ook gewoon weer weggaan?" Vroeg Ayane dan aan hem, en ze omhelsde hem voorzichtig. Ook gaf ze hem een klein kort kusje op zijn lippen, en ze nam dan een korte afstand van hun twee.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 11:07 am

    ''hmf misschien wel ja'' zei Dark kortaf en voelde toen voor kort haar lippen op de zijne. Hij keek vanuit zijn ooghoeken even naar Shinouk toen haar lippen op de zijne waren en keek toen weer rustig naar Ayane en glimlachtte naar haar. Hij bleef toen rustig tegen de muur aan staan en was eigenlijk wel benieuwd naar de reactie van Shinouk, als hij dit teminste gezien had.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 11:14 am

    Ayane glimlachtte even zacht naar hem, en ze keek dan even naar Virux en shinouk. Ze wist dat ze waarschijnlijk het hart van Shinouk had gebroken, maar toch hield ze zielsveel van Dark. Niemand kon haar van hem afnemen, en al zeker geen mens. Ze bleef gewoon kalm staan voor Dark zijn neus, en ze sloot voor een korte tijd haar ogen. Ze dacht na over haar familie, en om eerlijk te zijn wilde ze hen nog eens zien. Alleen kon ze nu moeilijk naar haar familie gaan, aangezien ze de kans had om weer gevangen te worden. Even richt ze haar blik naar de grond, en ze voelde een bloedtraan langs haar wang glijden.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 1:04 pm

    Shinouk staarde geïnteresseerd naar de groene lijnen van Virux die langzaam wit werden en vroeg zich af wat voor geest dit wel niet was. 'Welke organisatie?' bemoeide hij zich ermee nadat hij Ayane's woorden had gehoord. Hij keek afwachtend van Ayane naar Virux, en weer terug. Dark probeerde hij volkomen te negeren, maar hij glimlachte toch zwakjes toen hij Dark een stuk weg zag lopen met gebalde vuisten en verderop tegen een muur leunde. Zijn glimlach verdween als sneeuw voor de zon toen hij Ayane naar hem toe zag gaan. Hij keek zelfs wat geïrriteerd uit zijn ogen toen hij zag dat Ayane Dark omhelsde en hem een kus op zijn lippen gaf. Shinouk wierp Dark een vernietigende blik toe toen hij hem aankeek vanuit zijn ooghoeken. 'Pooier,' mompelde hij zachtjes tussen twee likken van zijn lolly door. Daarna keek hij weer voorzichtig naar hen. Virux was hij even totaal vergeten.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 1:10 pm

    Dark keek rustig naar Ayane en keek toen even naar Shinouk en grijnsde lichtjes. Eigenlijk zou hij het prachtig vinden als Shinouk hem zou gaan aanvallen. Hij wilde wel is weten hoe Shinouk dat ging aanpakken dan. Hij ging rustig recht staan en keek kort naar zijn vleugels. Zijn gewonde vleugel was al genezen je zag alleen nog wel een litteken zitten waar je dan ook niet aan moest komen want op dat moment zou het dan wel pijn doen. Hij keek toen even de hal rond en zuchtte diep. Hij begon zich wat te vervelen.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 1:13 pm

    Ayane had het niet gemerkt, en ze keek wat naar haar lieve Dark. Nouja met een grote nadruk op lieve natuurlijk, en ze keek dan even naar Shinouk bij het merken dat hij naar hen keek. Ze had het gevoel dat ze maar beter bij Dark zou blijven, maar dat vond ze helemaal niet erg. Ayane keek algauw weer naar Dark, en ze hoopte niet dat hij iets zou gaan doen om Shinouk nog meer jaloers te maken.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 1:27 pm

    'Zeg, Ayane,' zei Shinouk opeens. Hij haalde rustig de lolly uit zijn mond en keek langs Dark naar Ayane. 'We hebben al lang niet meer gepraat, vind ik.' Hij glimlachte zwakjes. Zolang hij haar uit de buurt van Dark kon houden, vond hij het goed. 'Hoe is het nu met je? Nog wat leuks meegemaakt?' Shinouk was geen praatgraag, en hij verzon nu ook maar wat om Ayane aan de praat met hem te krijgen. Hij krabde zich even op zijn hoofd en staarde Ayane wat verlegen aan.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 1:32 pm

    Dark keek weer even naar Ayane en hoorde ineens de stem van Shinouk dichtbij. Hij keek op en zag dat Shinouk tegen Ayane begon te praten. Hij keek droog naar hem en keek toen ergens anders naar en rolde met zijn ogen. Het gaat wel weer lekker daar of niet? vroeg Gringo droogjes aan Dark. ''wat je lekker noemt..'' antwoorde Dark onhoorbaar mompelend terug en staarde toen maar wat naar het plafond.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 1:37 pm

    Ayane kijkt Shinouk aan, en dan even naar Dark. "Uhm met mij gaat het goed, en ik heb al veel leuke dingen meegemaakt. En hoe gaat het met jou." Zei Ayane dan tegen hem, en ze kijkt dan naar Dark. Ze merkte dat Shinouk haar wat verlegen aankeek, en ze was heel even verbaasd. Toch bleef ze nog wel bij Dark staan, want ze wilde hem niet achterlaten.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 2:15 pm

    'Nou,' antwoordde Shinouk glimlachend. Hij keek even naar de grond en werd een beetje rood. Hij wist zo gauw niet op een antwoord te komen, want het enige leuke wat hij in de tussentijd had meegemaakt was dat hij verliefd op Ayane was geworden. 'Ik.. eh.. probeer af te kicken van mijn lolly's?' verzon hij gauw op een ietwat vragende toon terwijl hij zijn achterhoofd krabde. Hij haalde gauw de lolly uit zijn mond en hield deze blozend achter zijn rug. Shinouk keek schichtig naar Ayane en glimlachte vaag. 'Voor de rest gaat het wel goed, denk ik.'
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 2:17 pm

    Dark keek droog naar Shinouk. ''nou dat is dan ook voor het eerst'' antwoorde Dark emotieloos op wat Shinouk zei over zijn lolly's. Daarna keek hij maar weer wat naar de muren al was er natuurlijk weinig te zien. Hij hield van actie en had dat meestal als hij er was dan ook de hele dag door maar nu verveelde hij zich echt.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 2:20 pm

    Ayane kijkt hem aan, en ze merkte plots dat hij wat rood werd. "Oh je at dat toch graag?" Vroeg Ayane dan op wat hij zei, en ze keek dan even naar Dark toen hij plots tegen hem wat had gezegt. Ze wist even niet wat ze moest doen, en ze vroeg zich af wat er hier nu zou gebeuren. Ze keek weer naar Dark, en ze merkte dat hij naar de muren keek. Dat verbaasde haar wel een beetje, en ze glimlacht heel even kort.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 2:26 pm

    'Sorry, maar ik praat niet met pronkers,' zei Shinouk tegen Dark op een toon die bijna snauwerig klonk. 'Ik praat met Ayane, als je dat nog niet had opgemerkt.' Hij bracht de lolly snel naar zijn mond en likte er even aan en verstopte deze weer achter zijn rug toen Ayane naar hem keek. 'Ja,' antwoordde hij glimlachend op Ayane. 'Eigenlijk nog steeds. Daarom kick ik ook af, maar.. dat is best moeilijk.' Shinouk krabde zich weer even op zijn hoofd en staarde verlegen naar de grond. 'Maar als ik aan jou denk, dan lukt het me om door te zetten.' Hij voelde zich knalrood worden en durfde Ayane niet aan te kijken. In plaats daarvan speelde hij maar wat met zijn vingers.
    Gringo
    Gringo
    Admin


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: Als Gringo: 17 | Als Dark: 20
    Wat ben je?::
    Partner:: Nee

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gringo ma jul 20, 2009 2:28 pm

    Dark keek op toen Shinouk wat zei en snoof. ''ik weet niet of je het door hebt maar je praat nu toch tegen me'' zei hij droogjes tegen hem en keek kort van Ayane naar het plafond. Ineens hoorde hij laatste woorden van Shinouk tegen Ayane en hij balde zijn vuisten automatisch. De spieren in zijn armen verstrakte maar hij bleef nog tegen de muur aan staan.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Ayane ma jul 20, 2009 2:32 pm

    Ayane keek beide even aan, en ze rolde wat met haar ogen. Jaloezie om mij?Dacht ze inzichzelf, en ze hoorde dan haar broer en zus mompelen. Ze grinnikte even om hun woorden, en ze keek dan shinouk even aan. "Uhm waarom stop je er eigenlijk mee?" Vroeg Ayane dan verbaasd, en ze lette niet echt op zijn woorden dat hij over haar dacht. Ze merkte dan dat hij knalrood was, en ze keek even naar Dark die zijn vuisten balde.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Shinouk ma jul 20, 2009 2:39 pm

    'Dat is om het duidelijk te maken, meneer charmant,' ketste Shinouk terug op Dark waarna hij zich weer glimlachend tot Ayane richtte. Hij krabde zich even op zijn hoofd en ging in een ongemakkelijke houding staan. Stiekem hoopte hij dat Ayane dat nooit zou vragen, want daar wist hij niet zo gauw een antwoord op te vinden. 'Dat.. eh.. omdat,' hakkelde hij zacht. 'Dat is omdat mensen me alleen maar kennen als.. als een lollyverslaafde.' Shinouk wist niet of dat wel een terecht antwoord zou zijn, maar hij waagde het er maar op. Hij streek de haren van zijn pony uit zijn ogen en keek weer glimlachend naar Ayane.

    Gesponsorde inhoud


    Wie is daar? - Pagina 2 Empty Re: Wie is daar?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 12, 2024 6:08 pm