Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Satoshi is new

    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Satoshi wo jul 22, 2009 4:19 am

    Satoshi keek naar Tessa. ''dankje..'' zei hij rustig en keek even emotieloos voor zich uit toen hij ineens twee gezichten voor zich zag. Hij keek even verbaasd en zag toen dat het ook geesten waren. ''oke je had gelijk toen je zei dat er nog twee geesten waren'' zei Satoshi tegen Virux en keek droog naar de twee geesten voor zich.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Tessa wo jul 22, 2009 4:21 am

    Tessa knikte naar Satoshi "geen dank".
    ze glimlachte lichtjes en hoorde een stem.
    nu wist ze zeker dat het Ayane was.
    ze voelde ook haar hand op der schouder.
    "hey" zei ze fluisterend terug.
    toen zag ze opeens Kira en Ayame en grinnikte.....
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Ayane wo jul 22, 2009 4:22 am

    Kira en Ayame keken de nieuweling aan, en ze keken dan kort naar beide. "Hmm een nieuweling pesten Kira?" Vroeg Ayame dan breed grijnzend, en Kira grijnsde ook breed. "Ja Ayame." Zei Kira dan als antwoord op haar vraag, en plots kwam Ayane tevoorschijn en ze greep de twee met hun kraag. "Jullie doen juist niets bij een nieuweling, of moet ik ervoor zorgen dat Elena jullie in een bokaal zetten?" Zei Ayane dan tegen beide, en algauw bleven de twee heel stil.
    Virux
    Virux


    Aantal berichten : 108
    Registratiedatum : 16-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20 toen hij stierf
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: verliefd op Ayame...

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Virux wo jul 22, 2009 4:28 am

    Virux keek Ayame aan en knikte terug. 'Euhh... eigenlijk 3.' zei hij tegen Satoshi. Op dat moment kwam Ayane ook gelijk tevoorschijn. 'En hoe is het met Dark?' vroeg hij. Hij wist niet of het wel slim was te vragen, maar wat maakte het uit. Hij keek even naar Tessa. Ze zag er vermoeid uit. Zou ze messchien slecht geslapen hebben?
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Satoshi wo jul 22, 2009 4:31 am

    Satoshi hoorde de woorden van de twee geesten en keek hun beide droog aan. Dat mensen dat zeiden was hij al gewend dus als geesten dat zeiden maakte dat niet veel verschil. Hij zag toen ineens een derde geest die de andere twee weg trok. ''ik merk het..'' antwoorde Satoshi droogjes en zuchtte toen even diep. Hij had niet gedacht dat hij zijn eerste dag hier al geesten zou ontmoeten.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Ayane wo jul 22, 2009 4:32 am

    Ayane keek naar Virux, en ze glimlachtte heel even. "Met hem gaat het goed." Zei Ayane dan rustig tegen hem, en ze keek haar oudere zus en broer even aan. "Jullie weten wat er gebeurd als jullie kattekwaad uithalen." Zei Ayane dan tegen beide, en ze knikten dan ook poeslief naar hun drieling zus. "Niet op deze twee letten, ze doen vaak zo tegen nieuwelingen." Zei ze dan tegen de jongen, en ze keek dan glimlachend naar hun drie. "Tessa hoe hebben eigenlijk mijn ouders gereageerd toen jij en Gringo mijn lichaam brachten?" Vroeg ze dan zacht aan haar, en ze keek dan kort naar de grond.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Tessa wo jul 22, 2009 4:35 am

    Tessa keek naar de 3 en schoot in de lach.
    ze stopte en keek naar Virux.
    ze merkte dat hij naar der keek.
    "is er iets???" ze keek hem vragend aan.
    ze glimlachte lichtjes en haar blik ging even naar Satoshi.
    daarna keek ze Virux weer rustig aan.
    ze wreef even in der ogen en veegde een pluk haar uit der gezicht.
    ze moest even denken aan de dag terug.
    "nou eu.... ze schrokken zich kapot maar ze waren wel blij dat ze je terug hadden" ze zuchte even.
    "ze hebben je begraven op een hele mooie plek".
    ze glimlachte en zag dat Ayane naar de grond keek.....
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Satoshi wo jul 22, 2009 4:37 am

    Satoshi hoorde de woorden van Ayane en keek haar aan. ''maakt niet uit, ik ben het wel gewend om zo behandeld te worden'' zei hij even emotieloos. En hij hoorde toen de woorden van Tessa tegen Ayane. Blijkbaar ging dat over de dood van Ayane dus hij vondt het ook niet nodig om zich er mee te bemoeien. En dus hield hij zich rustig stil en keek wat in het rond.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Ayane wo jul 22, 2009 4:41 am

    Kira en Ayame keken de jongen aan, en ze grijnsden dan ook breed. Dan merkte ze dat Ayane naar hen keek, en ze deden alsof er niets aan de hand was. "Dankje, maar ik hoop dat die jongens zullen sterven op de manier hoe ze dat bij mij hadden gedaan." Zei Ayane dan tegen Tessa, en ze keek dan naar de jongen. "Oh wat onbeleefd van me Ik ben Ayane, dit is Ayame en dat is Kira. Wij zijn een drieling, maar toch ben ik de volwassenere dan hun twee ookal zijn zij 2 de oudsten van ons drie." Zei Ayane dan vriendelijk tegen de jongen, en ze keek dan naar Kira en Ayame die even bogen.
    Virux
    Virux


    Aantal berichten : 108
    Registratiedatum : 16-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20 toen hij stierf
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: verliefd op Ayame...

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Virux wo jul 22, 2009 4:44 am

    'Ja dat kan ik wel merken.' zei Virux. Hij keek naar het tafereel dat zich afspeelde. Hij moest zijn lach inhouden. 'Nee er is niets.' zei Virux tegen Tessa. Hij luisterde verder naar wat er gezegd werd.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Satoshi wo jul 22, 2009 5:25 am

    Satoshi keek op toen Ayane wat tegen hem zei en hoorde dat ze zich voorstelde en ook de twee die haar tweeling broer en zus bleken te zijn. ''oke aangenaam, volgensmij had je mijn naam al wel gehoord'' zei hij rustig tegen Ayane en keek even van Virux naar Amber en daarna weer terug naar Ayane.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Ayane wo jul 22, 2009 5:28 am

    Ayane glimlachte even naar hem, en ze knikte dan kort. "Ja Satoshi ik heb je naam al gehoord. Ik stond hier toen jij je voorstelde, maar dan kwam die twee daar tevoorschijn." Zei Ayane dan even met een glimlach, en ze kneep haar ogen kort dicht om hen strak aan te kijken. Kira en Ayame staken hun tong uit naar Ayane, en ze merkten dan de strakke blik van haar op.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Tessa wo jul 22, 2009 7:34 am

    (ik heet tessa geen amber Razz)

    Tessa keek naar Ayane en knikte langzaam.
    rustig volgde ze het gesprek tussen Ayane en Satoshi.
    toen hoorde ze wat Virux antwoordde.
    ze keek naar hem en glimlachtte "oke dan".
    ze keek naar beneden en traptte een paar schelpen kapot.
    rustig ging haar blik weer naar de 5 die er waren.
    ze wist even niks te doen of te zeggen....
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Ayane wo jul 22, 2009 7:44 am

    Ayane keek rustig in het rond, en ze merkte in de verte een cameraploeg. Kira en Ayame volgden Ayane met hun blik, en hun ogen werden nog zwarter dan net. Ze smolten beide samen, en ze vlogen op de ploeg af. Ze maakten de cameraploeg bang, en deze renden als een gek weg. Algauw kwamen die twee weer terug, en ze keken onschuldig naar Ayane. "Kira en Ayame dankje om die mensen weg te jagen, maar moest dat nu echt op zo'n manier?" Vroeg Ayane dan aan beide, en ze knikten beide 'Ja'. Even moest ze lachen om hen, maar dan keek ze weer naar Tessa. "Ik ben blij dat jij en Gringo dat voor me wilde doen, ookal wist ik wel dat het moeilijk zou zijn voor jullie. En ik heb gehoord van andere geesten wat er met je ouders is gebeurd, en mijn innige deelneming hierover. Ik wou dat ze nog leefden voor je, maar ik zal onderzoeken hoe ze zijn gestorven Tessa." Zei Ayane dan tegen haar, en er kwam een bloedtraan tevoorschijn op haar wang.
    Tessa
    Tessa


    Aantal berichten : 215
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : -

    Je Persoon
    Leeftijd:: 17 jaar
    Wat ben je?:: Leerling(e)
    Partner:: smoorverliefd op Gringo :P

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Tessa wo jul 22, 2009 8:34 am

    Tessa zag wat Kira en Ayame deden en grinnikte even.
    ze keek even naar Satoshi en naar Virux.
    toen hoorde ze de woorden van Ayane en ze glimlachte lichtjes.
    "het maakt niet uit ik heb het graag voor je gedaan".
    toen hoorde ze de andere woorden en ze dacht meteen aan der ouders.
    ze zuchte "ik wou het ook maar als het zo is dan blijft het zo".
    "niemand kan er wat aan doen en ze zuchtte even".
    ze gooide haar haar naar achter en keek naar de schelpjes onder haar voeten....
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Satoshi wo jul 22, 2009 9:43 am

    Satoshi keek naar Ayane en knikte even. ''oke dan'' antwoorde hij rustig en volgde toen het gesprek tussen de twee. Hij zag vervolgens wat Ayame en Kira deden en grinnikte even waarna hij gewoon wat naar de lucht keek. Door de velle zoon kneep hij zijn ogen tot spleetjes en staarde naar de wolken. Hij zuchtte toen en keek weer naar Ayane,Tessa en Virux.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Ayane wo jul 22, 2009 9:44 am

    Ayane knikt voorzichtig, en ze keek dan rustig naar Satoshi. Ze glimlacht even naar hem, en ze keek dan naar Kira en Ayame die nogal aan het rondkijken waren. Ze leken erg alert dit keer, maar waarom wist ze niet echt. Kira en Ayame leken wat slechte geesten aan te voelen, aangezien ze zelf ook slecht zijn. Ze zuchten diep, en hun blikken hadden ze op elke geest in de buurt gericht.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 9:50 am

    Shinouk slofte wat doelloos door het park toen hij bekenden om een bankje heen zag staan. Met een lolly in zijn mond en zijn handen in zijn zakken liep hij erop af. 'Hoi,' zei hij zacht tegen de anderen. Hij keek even naar Ayane en merkte dat zijn gevoelens voor haar nog niet compleet verdwenen waren. Hij onderdrukte een onhoorbare zucht en zag toen een onbekende jongen op het bankje zitten. 'Mooie jongen,' zei Shinouk droog, maar hij krabde even nadenkend zijn hals terwijl Kira's woorden zich door zijn gedachten afspeelden en bedacht zich dat hij niet moest proberen op zijn eigen geslacht te vallen sinds hij een kans had bij Elena. 'Shinouk,' stelde hij zich zacht voor. Hij hield een lolly voor de neus van de jongen en keek hem licht glimlachend aan.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Satoshi wo jul 22, 2009 9:56 am

    Satoshi keek op toen er een jongen bij kwam staan. ''hoi'' zei hij rustig terug en het leek erop dat de jongen, de andere al kende. Want de jongen stelde zich vervolgens ook alleen voor aan hem en hield hem een lolly voor. ''Satoshi Hiwatari aangenaam'' zei hij rustig terug en pakte de lolly aan. ''dankje'' zei hij en glimlachtte lichtjes. Waarna hij het papiertje van de lolly af haalde en de lolly vervolgens rustig in zijn mond stopte.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 10:01 am

    Shinouk glimlachte zwakjes en was opgelucht dat Satoshi er geen opmerkingen over maakte dat hij hem zojuist een mooie jongen had genoemd. Hij krabde zich wat ongemakkelijk op zijn hoofd en sabbelde op zijn eigen lolly terwijl hij Satoshi van top tot teen bestudeerde. 'Jij bent nieuw?' Het was meer een conclusie dan een vraag, zoals het bij Shinouk eruit kwam.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Satoshi wo jul 22, 2009 10:04 am

    Satoshi dacht wel even aan wat de jongen had gezegt voordat hij zich had voorgesteld en wist niet goed wat hij moest denken eigenlijk. Al leek hij zelf er geen problemen mee te hebben. Hij hoorde toen wat Shinouk zei en knikte. ''ik woonde eerst in japan, daarna in een andere stad en nu hier'' zei hij rustig tegen hem.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Ayane wo jul 22, 2009 10:10 am

    Ayane keek Shinouk aan, en ze glimlacht wat naar hem. "En heb je Elena al ontmoet?" Vroeg Ayane dan vriendelijk aan Shinouk, en ze keek dan kalm naar beide jongens.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 10:41 am

    Shinouk glimlachte terwijl hij naar Satoshi luisterde. 'Mooi. Je zult je hier vast thuis voelen, hoop ik,' antwoordde hij zacht. 'Ik zal je met open armen in de groep opnemen?' Shinouk krabde zich wat op zijn hoofd en bedacht zich of dat wel juist was om te zeggen. Hij haalde lichtelijk zijn schouders op en dacht dat het wel oké zou zijn. Toen hoorde hij wat Ayane tegen hem zei, en richtte zich licht blozend tot haar. 'Ehh.. ja,' antwoordde hij wat verlegen. 'Ze is heel..' Shinouk boog zich dichter naar Ayane toe, '..mooi.' Hij friemelde wat nerveus aan het papiertje van zijn lolly. 'Ze vind het waarschijnlijk niet erg dat ik een obsessie heb voor.. jeweetwel. Ze had zelfs een 1kg zak bij,' vertelde Shinouk op een toon dat wel op enthousiasme leek. Hij veegde de haren van zijn pony uit zijn ogen en keek Ayane glimlachend vanuit zijn ooghoeken aan.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Ayane wo jul 22, 2009 10:45 am

    Ayane grinnikte om zijn woorden, en ze glimlacht dan heel even naar hem. Kira hoorde de woorden over de lolly's, en hij grijnsde heel breed. "Ohja? Had ze dat echt mee? Hmm dan weet ik al wie hier achter zit nietwaar Kira." Zei Ayane dan tegen Shinouk maar ook tegen Kira, en deze keek hen allemaal grijnzend aan. "Tja anders was het toch veel te stil tussen hun twee." Zei Kira dan stoer tegen hen, en Ayame kon het natuurlijk niet laten om te lachen.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 10:53 am

    Shinouk draaide wat verlegen een haarlok om zijn wijsvinger en staarde licht grijnzend naar de grond. 'Ze vertelde ook dat ze het moest doen van Kira,' antwoordde hij zacht. 'Maar het is alsnog... eh.. lief?' Shinouk stopte de lolly weer in zijn mond en keek Ayane en Kira glimlachend aan. 'Ik moet jullie bedanken. Zonder jullie zou ik nu vast ergens een jongen proberen te versieren.' Voor de eerste keer liet hij een zachte lach horen en krabde zich wat verlegen op zijn hoofd.

    Gesponsorde inhoud


    Satoshi is new - Pagina 2 Empty Re: Satoshi is new

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 13, 2024 9:36 am