Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Nieuw in de stad

    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Nieuw in de stad

    Bericht van Elena di jul 21, 2009 4:20 pm

    Elena liep rustig wat rond in de stad, aangezien ze hier net was komen wonen kende ze hier niets. Even dacht ze aan haar neef en twee gekke nichten, waarna ze dan wat moest lachen. Rustig keek ze om haar heen, en ze had Ayame plots in de verte opgemerkt. Een glimlach verscheen op haar gezicht, en ze wandelde dan gewoon kalm verder. Ze hoopte om hier ooit een geliefde te vinden, maar nooit had ze daar de kans voor gehad. Ze keek even in haar handtas naar een teddybeer, en ze grinnikte voor kort.

    (Voor Shinouk...Ik ben ook Ayane xD Razz)
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk di jul 21, 2009 4:29 pm

    Shinouk slofte in zijn gebogen houding wat door de stad met een lolly in zijn mond en keek af en toe wat zenuwachtig over zijn schouder. Toen hij in de verte een dame zag staan van rond zijn leeftijd bleef hij stilstaan en hield zich verborgen in de schaduwen. Hij deed een paar kleine schuwe pasjes in haar richting en bleef op een kleine afstand staan. Misschien was dit de nicht waar Ayane het over had? Shinouk maakte met opzet wat geluid zodat ze om zou kijken.

    (Bedankt x'D OMG sexy plaatje Razz XDD)
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena di jul 21, 2009 4:35 pm

    Elena keek wat in het rond, en ze had eerst niet door dat er iemand achter haar stond. Ze was net nieuw hier, en ze was nu al verdwaalt. Ze zucht heel even diep, en net als ze wilde omdraaien schrok ze zich even een ongeluk. Ze keek de jongen aan, en ze glimlacht heel even naar hem. "Uhm hallo weet u soms waar ik Kira, Ayane en Ayame kan vinden?" Vroeg Elena dan aan de jongen, en ze keek hem aan in de ogen. Wow hij ziet er wel goed uit, die wil ik wel beter leren kennen. Dacht Elena inzichzelf, en ze merkte dan een lolly op. Plots nam ze die lolly uit zijn mond, en ze stak deze dan op een 'kinderlijke' manier in haar mond. Ze grinnikte heel even, en ze kijkt hem dan onschuldig aan.

    (Geen dank xD..Ik ga slapen...Tot morgen;))
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk di jul 21, 2009 5:05 pm

    Shinouk keek wat vreemd op toen ze plots zijn lolly uit zijn mond haalde en zonder te twijfelen in haar mond stopte. Hij glimlachte lichtjes toen hij haar nu van dichtbij kon bekijken en opmerkte hoe knap ze wel niet was. Hij krabde zich wat verlegen in zijn hals en keek haar aan. 'Die weet ik wel te vinden,' antwoordde hij zacht. 'Zal ik je naar ze toe brengen?' Shinouk maakte al aanstalten om haar hand te pakken, maar hield zich in en pakte in plaats daarvan een nieuwe lolly uit zijn broekzak en stopte deze ook in zijn mond. Hij keek de vrouw wat vaag glimlachend aan terwijl hij voorop liep en wachtte tot ze naast hem zou komen lopen.

    (Okee, welterusten &. tot morgen ^^)
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena wo jul 22, 2009 3:44 am

    Elena kijkt hem aan, en ze glimlacht dan wat naar hem terwijl ze van de lolly likte. "Graag, als je het niet erg vind." Zei Elena dan tegen hem, en ze bekijkt hem even van top tot teen. Ze volgde zijn bewegingen met haar ogen, en daarna liep ze rustig naast hem. Ze keek eerst even om haar heen, maar ook soms naar hem.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 9:54 am

    'Natuurlijk niet,' antwoordde Shinouk zacht en om de één of andere reden kon hij de glimlach niet van zijn gezicht krijgen. Hij keek haar even verlegen aan vanuit zijn ooghoeken en schraapte zachtjes zijn keel. 'Wat is je naam?' vroeg hij zacht, maar hij had al een vermoeden dat dit Elena moest zijn. Hij krabde zich even op zijn hoofd en wierp een nieuwsgierige blik op haar handtas en vroeg zich af wat er in zou zitten. Misschien ook een lading lolly's? Shinouk's glimlach werd breder bij die gedachte.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena wo jul 22, 2009 10:09 am

    Elena keek hem aan, en ze gaf hem dan een kus op zijn wang. "Ik ben blij dat er toch iemand is die me wilt helpen." Zei Elena dan tegen hem, en ze keek wat in het rond. Ze bedacht zich net dat ze van Kira lolly's moest kopen voor Shinouk, en ze grinnikte heel even. "Ik ben Elena en jij?" Vroeg ze dan aan hem, en ze nam dan een zak van 1kg lolly's uit haar handta. "Dit is voor jou, nouja ik moest het kopen van Kira." Zei ze dan even lachend tegen hem, en ze nam dan zijn hand gewoon vast.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 10:33 am

    Shinouk keek wat verschrikt op toen Elena hem een kus gaf en legde blozend een hand op zijn wang. 'Ik ben...,' stamelde hij toen hij de 1kg zak zag. 'Shinouk.' Hij pakte wat verlegen de zak aan en glimlachte breder. 'Dank je,' zei Shinouk zachtjes, maar er was iets van blijdschap te horen in zijn stem. Hij voelde hoe Elena zijn hand beetpakte en werd nog roder. Voorzichtig kneep hij zachtjes in haar hand terwijl ze liepen.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena wo jul 22, 2009 10:42 am

    Elena merkte dat hij begon te blozen, en ze glimlacht heel even zacht naar hem. "Aangenaam Shinouk." Zei Elena dan tegen hem, en ze merkte dan dat er een groepje jongens hen voorbij liep. Hoewel er één van hen haar kont raakte, en ze deze boos aankeek. "Geen dank hoor." Zei ze dan tegen Shinouk, en ze merkte dan nadat ze zijn hand vast had genomen dat hij nog roder werd. Ze ging dichterbij Shinouk aanlopen, en ze keek even om naar die groep. Dan snoof ze heel even hard, en voor kort zag ze plots Ayame verschijnen die blijkbaar alles gezien had. Ze zorgde ervoor dat die groep hun broeken en boxershorts omlaag gingen, waarna ze dan even knipoogt naar Elena en weer gewoon verdwijnt. Ze bleef lekker dicht tegen Shinouk aanlopen, en ze had zelf ook wel wat rode wangen gekregen.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 10:48 am

    'Insgelijks,' antwoordde Shinouk zachtjes. Hij keek met een afkeurende blik naar de groep jongens toen deze voorbij liep. Hij wilde iets tegen ze zeggen, maar zijn woorden gingen verloren toen Elena plotseling dichter bij hem ging lopen. Shinouk slikte een keer en zijn hand waarmee hij Elena's hand vasthield begon lichtelijk te trillen van de zenuwen. Hij hoopte vurig dat Elena dit maar niet in de gaten zou krijgen, maar hij was dit nu eenmaal niet gewend. Shinouk merkte niet wat er met de groep jongens gebeurde. Hij had het veel te druk om zijn zenuwen onder controle te houden. Hij keek Elena even glimlachend aan en haalde verlegen de lolly uit zijn mond.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena wo jul 22, 2009 11:09 am

    Elena kijkt hem lief aan, en ze bleef gewoon dicht tegen hem staan. Rustig keek ze weer voor haar, en ze voelde plots zijn hand trillen. Alweer keek ze hem aan, en ze trok hem dan een donker steegje in. Haar blik was heel onschuldig, maar ze had ook het vreemde gevoel dat ze werden gevolgt. "Hopelijk word je niet boos met wat ik nu ga doen." Zei Elena dan zacht tegen hem, en ze drukte dan haar lippen op de zijne. Dit om ervoor te zorgen dat die groep jongens hen voorbij liepen.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 2:23 pm

    Shinouk keek wat verbaasd op toen Elena hem een steegje introk. Hij hoorde haar woorden en voordat hij erop kon antwoorden voelde hij Elena's lippen op de zijne. Shinouk wankelde even en deinsde wat verschrikt achteruit tot hij met zijn rug tegen de muur stond, maar duwde Elena niet van zich af. Vanuit zijn ooghoeken zag hij de naderende schaduwen van de jongens en hun luidruchtige geroep. Voorzichtig legde hij zijn handen om haar middel en bleef zo roerloos staan, wat er best wel vaag uitzag.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena wo jul 22, 2009 2:30 pm

    Elena was vuurrood geworden, maar ze hield wel haar lippen op de zijne. Ook haar hart ging hevig tekeer, en ze merkte dan plots zijn armen om haar middel. Ze leek nu echt wel op een tomaat, en ze probeerde dat niet te laten merken. Nouja dat lukte om eerlijk te zijn niet echt, want ze wist niet wat ze hierna zou gaan doen. Bij het merken dat die jongens weg waren liet ze hem weer los, en ze keek dan naar de grond. "Sorry ik wist niet wat ik deed." Zei Elena dan met een vuurrood gezicht, en ze hield haar ogen op de grond gericht.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 3:15 pm

    Shinouk bleef als een bang jong katje tegen de muur gedrukt toen Elena hem losliet en hijgde lichtjes. Hij veegde de haren uit zijn ogen en keek haar aan terwijl hij wat schokkerig zijn hoofd schudde. 'N..nee,' bracht hij zachtjes uit. Ook hij was nu vuurrood geworden. 'Nee, je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik.. ik vond het niet erg.' Shinouk slikte een keer en met bevende handen haalde hij een nieuwe lolly tevoorschijn. Hij had er één nodig voor de zenuwen.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena wo jul 22, 2009 3:25 pm

    Elena keek naar de grond, en ze hoorde dan zijn woorden. Vluchtig draait ze zich om, en ze wilde weglopen. Toch deed ze het niet, want ze wilde hem niet alleen laten op de één of andere manier. Dan keek ze hem voorzichtig weer aan, en haar hoofd was nog steeds vuurrood. Ze wist even niet meer wat ze moest doen, en ze keek verlegen naar de grond.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 3:33 pm

    Shinouk bleef ook zwijgend staan en wachtte tot de zenuwen wat zouden zakken, wat niet echt lukte. Hij haalde onrustig de lolly uit zijn mond, stopte hem weer terug en haalde het weer uit zijn mond. 'Ehh... Kira, Ayane en Ayame,' zei hij met een wat bevende stem om van onderwerp te veranderen, alsof dit nooit was gebeurd. Hij pakte voorzichtig Elena's hand beet en trok haar zachtjes het donkere steegje uit. Shinouk keek ook met een rood hoofd naar de grond maar gaf Elena toch een waterige glimlach terwijl hij nog hevig natrilde.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena wo jul 22, 2009 3:36 pm

    Elena keek hem aan, en ze merkte dan dat hij haar meetrok uit de steeg. Ze volgde hem gewoon, en plots uit het niets verscheen Kira voor hun neus. "Zozo jullie zijn als snel hand in hand met elkaar." Zei Kira dan plagend tegen beide, en hij merkte dat Elena nog roder werd. "Hij brengt me gewoon naar jullie toe Kira." Zei Elena dan als antwoord, en ze voelde dat haar wangen nog roder werden.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 3:41 pm

    Shinouk begon wat heviger te trillen toen Kira opeens uit het niets tevoorschijn kwam. 'Hallo Kira,' zei hij wat zacht en liet gauw Elena's hand los toen hij zijn opmerking hoorde. Hij sloeg met een vuurrood gezicht zijn ogen neer en grijnsde wat zwakjes.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena wo jul 22, 2009 3:43 pm

    Kira keek beide aan, en hij grinnikte dan heel even. "Euh ik denk dat we beter ergens anders gaan praten, want de mensen weten niet tegen wie jullie het hebben." Zei hij dan lachend tegen beide, en Elena merkte dan dat Shinouk haar hand losliet. Ze vond het langs één kant wel spijtig, maar aan de andere kant haatte ze het geplaag van Kira.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk wo jul 22, 2009 4:07 pm

    'Oke,' antwoordde Shinouk zacht op Kira. Vanuit zijn ooghoeken keek hij Elena even wat schichtig aan en richtte zijn blik daarna weer op Kira. 'Waar wil je dan heen?' vroeg hij toen wat harder. Hij deed een stapje dichter naar Elena toe zodat hij bijna tegen haar aanstond en pakte achter zijn rug haar hand beet, in de hoop dat Kira het niet zou opmerken.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena do jul 23, 2009 2:31 am

    Kira grijnsde heel even om die twee, en plots hoorde hij Ayane wat zeggen. Hij grinnikt heel even kort, en hij kijkt dan in het rond. "Wel we kunnen naar een tunnel hier dichtbij de stad, want daar zitten Ayane en Ayame nu." Zei Kira dan tegen beide, en Elena merkte plots dat Shinouk haar hand vastnam. Ze glimlacht heel even kort, en ze knijpt zachtjes in zijn hand.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk do jul 23, 2009 1:38 pm

    Shinouk kneep zachtjes terug en glimlachte zwakjes naar Elena. Hij keek toen weer naar Kira en knikte zwakjes. 'Dat is goed,' antwoordde hij zachtjes en hij maakte even een ritselend geluid door de plastic zak met lolly's die hij nog vast had.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena do jul 23, 2009 1:55 pm

    Elena keek rustig naar Shinouk, en ze gaf hem vlug een kusje op de wang. "Het leven is toch zo schoon als ik mensen kan doen blozen." Zei kira dan doodleuk, en hij keek even naar Shinouk met een grijnsje. "Get her boy." Zei hij dan grijnzend, en hij ging dan al verder. Rustig wacht hij tot ze hem volgden, en hij keek wat in het rond. Elena keek naar shinouk en Kira, en ze wist even niet wat er aan de hand was of waarom Kira dat zei.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk do jul 23, 2009 2:22 pm

    Shinouk krabde zich wat onbenullig op zijn hoofd en trok Elena met een rood hoofd mee. 'Ik heb haar al.. soort van,' reageerde hij in een zacht gemompel en hij keek Elena even glimlachend aan toen ze hem een kusje op zijn wang gaf. Shinouk aarzelde, maar boog zich toen naar haar toe en gaf haar een snelle kus terug voordat Kira dit kon zien. Hij wreef even over zijn hals en friemelde wat aan de zoom van zijn shirt en deed alsof hij niets had gedaan.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena do jul 23, 2009 2:27 pm

    Kira ging gewoon verder, en hij keek af en toe om. Elena keek hem aan, en ze werd weer wat rood. Dan glimlacht ze heel even naar hem, en ze hield zijn hand goed vast. Ze merkte plots dat hij een kus gaf, en ze werd nog roder.

    Gesponsorde inhoud


    Nieuw in de stad Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 12, 2024 4:51 am