Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Nieuw in de stad

    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk do jul 23, 2009 2:59 pm

    Shinouk keek naar Kira en glimlachte onschuldig toen hij af en toe omkeek naar hen. Zonder zijn blik van Kira af te wenden gaf hij Elena een paar klopjes op haar hoofd alsof hij wilde zeggen dat het oké was om te blozen. Hij liet voorzichtig haar hand los en legde zijn arm om haar middel zodat ze dicht tegen hem aanliep.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena do jul 23, 2009 3:05 pm

    Elena kijkt hem aan, en ze glimlacht even blozend naar hem. Plots merkte ze dat hij zijn arm om haar middel deed, en ze legde haar hoofd op zijn schouder. "Weet jij soms een leuk hotel waar ik kan overnachten?" Vroeg ze dan heel zachtjes aan hem, en uiteindelijk kwamen ze aan bij de tunnel. Ze keek naar Ayame en Ayane, en deze zwaaiden vrolijk naar haar. Ze zwaaide terug naar hen, en Kira ging dan bij zijn zussen staan.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk do jul 23, 2009 3:21 pm

    'Eh...,' zei Shinouk terwijl hij Elena verlegen aankeek. 'In.. mijn hotelkamer misschien?' Hij werd knalrood en ontweek haar blik en keek strak voor zich uit. Hij stopte de lolly weer in zijn mond en klemde die stevig tussen zijn tong en gehemelte.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena do jul 23, 2009 3:31 pm

    Elena kijkt hem aan, en ze werd plots knalrood. Ze wist even niets te zeggen, en ze keek dan kort naar de grond. "Ik vind het uhm wel goed." Zei ze blozend, en het drietal keken de twee heel even kort aan. Ze vonden het zo schattig dat die twee zaten te blozen, en Elena keek dan weer naar hem. Ze gaf hem een kusje op de wang, en ze legde zijn hand dan op haar kont.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk do jul 23, 2009 3:55 pm

    Shinouk haalde opgelucht adem en keek Elena wat vaag glimlachend aan toen ze hem weer een kus gaf. Hij schrok echter toen hij voelde hoe ze zijn hand op haar achterste legde. Hij leek nu wel op een tomaat, hoe rood hij nu was. Shinouk keek even kort naar de drie geesten en ging in een wat ongemakkelijke houding staan terwijl hij voelde hoe hij weer begon te trillen. Hij krabde zich even nietswetend in zijn hals en pakte toen Elena's hand beet en legde die droog op zijn kont. Hij wist absoluut niet in situaties als deze te handelen, bleek maar weer.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena do jul 23, 2009 5:21 pm

    Elena keek hem blozend aan, en ze merkte dat hij een tomaat was. Ze was zelf even verlegen als hem, en ze keek dan naar haar nichten en neef. Deze knikten heel even kort, waarna ze dan plots weer verdwenen. "We laten jullie wel alleen." Zei Ayane nog vlug tegen hen, en ze verdween dan zelf ook. Elena merkte plots dat haar hand op zijn kont was, en ze kneep er dan ook zachtjes in. Dan gaat ze voor hem staan, en ze sloeg haar armen om zijn hals heen. Haar hoofd was zo rood als een tomaat, en ze wist heel even niet wat ze nog zou kunnen doen.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 9:11 am

    Shinouk stootte een verschrikt geluidje uit toen Elena in zijn achterste kneep en keek met een rood hoofd toe hoe ze haar armen om zijn hals sloeg. Hij wreef even nadenkend over zijn hals en duwde dan voorzichtig haar hoofd tegen zijn borst. 'Je.. je hebt toch niet dezelfde ongein als je nicht Ayane, hé? Zoals mijn broek zomaar omlaag te trekken,' vroeg hij zacht, maar aan de glimlach te zien kon je merken dat hij het niet erg had gevonden. Shinouk legde zachtjes zijn handen op Elena's zij en bleef zo roerloos staan.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 9:16 am

    Elena keek hem aan, en ze luisterde dan naar zijn vraag. "Oh heeft ze dat bij jou gedaan? Arme jij ik ben zo niet hoor. Misschien als we in je kamer zitten wel, maar in het openbaar ofzo doe ik dat niet." Zei Elena dan met een rood hoofd, en ze drukte dan een kus op zijn lippen. Ze wreef wat over zijn borst, en ze sloot haar ogen heel even.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 9:24 am

    'Ehh..,' kon Shinouk alleen maar droog uitbrengen waarna hij wat verlegen lachte. Hij gaf Elena voorzichtig een kus terug en rilde even toen ze over zijn borst wreef. Hij wreef dan ook maar zachtjes over haar decolaté en schraapte zachtjes zijn keel. 'Ik vind het niet erg als je dezelfde ongein hebt,' zei Shinouk zacht in haar oor en hij streelde zacht door haar haren.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 9:34 am

    Ze keek hem aan, en ze glimlacht dan naar hem. Elena wist even niet wat doen, en ze vroeg zich af of hij haar leuk vond. "Nou hier zijn teveel mensen in de buurt, en dan doe ik dat niet. Maar om eerlijk te zijn kan ik ook heel erg ondeugend doen hoor. Nog erger dan Ayane eigenlijk." Zei ze dan heel even blozend, en ze raakte hem dan even tussen de benen aan. Ze kneep er heel zachtjes in, en ze plaatste dan haar hand weer om zijn hals.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 9:40 am

    Shinouk schrok er zo van dat hij zijn evenwicht verloor en achterover viel en per ongeluk trok hij Elena met zich mee. 'Sorry,' zei hij zacht met een bevende stem toen hij languit op de straat lag met Elena op zich. 'Het is alleen dat niemand me daar ooit heeft aangeraakt dan ikzelf.' Hij werd weer rood bij de gedachte alleen al en draaide blozend zijn hoofd weg. Hij zou het er maar niet op wagen om het bij Elena terug te doen. Dat vond hij nog veel te eng.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 9:47 am

    Elena viel plots met hem mee de grond op, en ze keek hem dan ook aan. Ze hoorde zijn woorden, en ze grinnikte heel even kort. Dan deed ze zijn broek gewoon open, en ze bleef hem aankijken. Rustig streelde ze hem daar, en ze gaf hem dan een kus op zijn lippen. "Ik vind je uhm heel erg leuk." Fluisterde ze dan zachtjes in zijn oor, en ze bloosde dan ook heel erg. Rustig ging ze zitten met haar rug naar hem toe, en ze keek dan wat naar de grond.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 9:57 am

    Shinouk beet op zijn tong toen hij zag dat Elena zijn broek opendeed en hem daar streelde. Hij sprong verschrikt overeind en hield zijn broek overeind door zijn riem vast te grijpen. Met een knalrood hoofd keek hij met wat grote ogen op Elena neer en probeerde op adem te komen. Shinouk keek wat schichtig om zich heen, oplettend of niemand dat had gezien want ze lagen recht onder het licht van een lantaarnpaal. Hij bedacht zich dat Elena dat niet leuk zou vinden als hij teveel op anderen lette en ging toen maar weer zitten. Toch hield hij beschermend zijn hand bij zijn broek. Hij moest er niet aan denken dat hij te opgewonden werd en Elena dit zou merken. 'Ik.. ik vind je ook leuk,' antwoordde hij zacht en voelde dat hij nog roder werd. Shinouk kroop langs haar heen en ging voor haar zitten toen ze met haar rug naar hem toe zat en keek haar wat zwak glimlachend in de ogen.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 10:03 am

    Elena had zijn reactie op haar gestreel opgemerkt, en daar oest ze wel even om lachen. Dan nadat ze die woorden had gezegd, wist ze niet meer wat doen. Plots merkte ze dat hij voor haar neus ging zitten, en ze kijkt hem aan in de ogen. Ze zorgde ervoor dat hij dan met zijn rug neerlag, en ze gaf hem een kusje op de lippen. Toch vervolgde ze het strelen weer gewoon, en ze keek hem recht in de ogen aan. "Meen je dat echt?" Vroeg ze dan blozend aan hem, en ze streelde iets sneller en harder.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 10:32 am

    Shinouk kon niets uitbrengen en beet even op zijn onderlip toen Elena hem op zijn rug duwde en gewoon doorging. 'J..ja,' bracht hij uiteindelijk zachtjes uit en probeerde een hand te leggen op de plaats waar ze streelde. 'Ik.. uhmm..' Shinouk keek even verward naar mensen die voorbijliepen en hen verbaasd aankeken. 'Ik denk dat we beter naar mijn hotelkamer kunnen gaan?' Hij stond op met nog steeds zijn hand op de plaats zodat Elena hem niet meer kon strelen en deed zijn broek weer vast. Shinouk keek met een knalrood hoofd wat verlegen om zich heen en stond letterlijk op zijn benen te trillen.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 11:14 am

    Elena kijkt hem lief aan, en ze bleef nog even verder doen. Ze lette niet echt op de mensen, en ze merkte dan dat hij opstond. Ze stond zelf ook op, en ze kijkt hem met een pruillipje aan. Daarna keek ze hem onschuldig aan, en ze nam zijn hand dan vast. "Wijs me maar de weg." Zei Elena dan rustig, waarna ze dan even achter zich keek. Kira was in de buurt, en dat voelde ze aan.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 11:28 am

    'O..okee,' antwoordde hij met bevende stem terwijl hij met hevig trillende handen zijn broek stevig vasthield. Voorzichtig pakte hij Elena's hand beet en trok haar zachtjes mee. Het hotel was niet ver meer; in de verte knipperde het neon-bord al. Shinouk keek Elena wat vaag glimlachend aan en trok haar mee naar binnen. 'Het is niet het allerbeste hotel,' zei hij tegen haar toen hij bij de balie zijn kamersleutel kreeg. 'Maar het is beter dan buiten.' Hij legde zijn arm om haar middel terwijl hij haar binnen zachtjes de trap opduwde en haar naar zijn kamer op de bovenverdieping leidde.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 12:12 pm

    Elena keek hem even aan, en ze volgde hem dan ook gewoon. Rustig luisterde ze naar zijn woorden, en ze glimlacht kort. "Mij maakt het niet uit, zolang ik maar droog zit." Zei Elena dan tegen hem, en ze volgde hem dan tot in zijn kamer. Ze keek wat rond in zijn kamer, en ze ging dan op zijn bed zitten.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 12:24 pm

    Shinouk knipte het licht aan en deed de deur dicht. 'Het is ook niet erg luxe... wat op zich wel jammer is. Luxe past goed bij een dame zoals jij.' Hij glimlachte lichtjes en ruimde hier en daar wat snoeppapiertjes op van de grond. Daarna ging hij wat verlegen naast Elena op het bed zitten en bleef zwijgend en roerloos zitten.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 12:28 pm

    Elena kijkt hem rustig aan, en ze volgde hem met haar blik. Plots moest ze blozen om zijn woorden, en ze keek dan verlegen weg. "Ik heb geen luxe nodig om gelukkig te zijn, aangezien ik de luxe al heel lang heb. Ik bedoel onze familie is erg rijk, en we hebben dan ook grote bedrijven in vele landen." Zei Elena dan tegen hem, waarna ze merkte dat hij naast haar kwam zitten. Ze grinnikte heel even, en ze liet hem op zijn rug vallen. Rustig deed ze zijn broek open, en ze begon hem daar weer te strelen.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 12:32 pm

    Shinouk glimlachte toen hij Elena's woorden hoorde. 'Dus ik heb een rijke dame aan de haak geslagen?' vroeg hij zacht aan haar, en hij krabde zich even op zijn hoofd. 'Al was je arm, dan had ik dat ook niet erg gevonden,' vervolgde hij nog zachter toen ze hem weer op zijn rug duwde en zijn broek weer opendeed. Hij verslikte zich bijna in zijn lolly toen ze hem daar weer aanraakte, maar probeerde zich te ontspannen.

    (ben even eten. Razz )
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 12:44 pm

    Elena grinnikte om zijn woorden, en ze keek dan naar hem. "Aghja ik moet binnenkort het familiebedrijf overnemen, aangezien Ayane, Ayame en Kira vermoord zijn." Zei Elena dan tegen hem, en ze streelde hem nog wat sneller en ietsjes harder. Ze gaf hem een kusje op de lippen, en ze sloot haar ogen dan even.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 1:43 pm

    Shinouk probeerde er positief op te antwoorden, maar hij kan geen woord over zijn lippen brengen. Hij greep het hoeslaken van het matras beet terwijl Elena doorging en legde zijn lolly op het nachtkastje. 'Je zult het vast goed doen,' zei hij uiteindelijk nadat ze hem een kleine kus gaf en hij haar er één teruggaf.
    Elena
    Elena


    Aantal berichten : 35
    Registratiedatum : 21-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Shinouk...Ik hou van je.

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Elena vr jul 24, 2009 1:46 pm

    Elena glimlacht rustig naar hem, en ze zorgde er dan voor dat zijn broek en boxer uit waren. Ze grinnikte heel even kort, en ze ging weer verder met strelen. Ze verhoogde steeds het tempo, en ze keek hem lief aan in de ogen.
    Shinouk
    Shinouk


    Aantal berichten : 140
    Registratiedatum : 10-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 23
    Wat ben je?::
    Partner:: Elena... ik hou ook van jou

    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Shinouk vr jul 24, 2009 1:52 pm

    Shinouk werd lijkbleek en trok gauw de dekens erover heen toen Elena zijn onderkleding uitdeed. Hij ontweek haar blik en werd knalrood, want dit had hij nog nooit meegemaakt. Zijn handen trilden van de zenuwen, maar aan de andere kant was het toch niet verkeerd. Toch kroop hij wat verder het bed op tot hij met zijn rug tegen de muur zat en Elena vanzelf los zou laten. Hij staarde haar zwijgend aan met open mond en kon niets over zijn lippen krijgen.

    Gesponsorde inhoud


    Nieuw in de stad - Pagina 2 Empty Re: Nieuw in de stad

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 12, 2024 3:32 am