Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Lost in the forest..

    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 2:54 am

    Kira glimlacht heel even naar Satoshi bij het merken dat zijn ogen open gingen, en hij keek heel even naar de omgeving. "Vind je het mooi?" Vroeg Kira dan zacht aan hem, en hij stond dan gewoon rustig op. Hij trok hem naar zich toe, en hij wreef zachtjes over zijn wang met zijn hand. Dan kijkt hij even naar de hemel, en de sterren waren hier beter te zien. Rustig hield hij hem nog tegen zich aan, en hij keek weer naar hem.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 3:00 am

    Satoshi keek nog steeds rustig in het rond en hoorde toen de woorden van Kira. Hij voelde hoe Kira hem tegen zich aan trok en over zijn wang heen wreef. Satoshi keek even verbaasd en zijn hart voelde hij sneller in zijn borst kloppen. Hij vergat bijna antwoord te geven op Kira's vraag maar herinnerde het zich toen weer. ''ja echt heel mooi..'' antwoorde hij zachtjes en voelde nog steeds hoe zijn hart als een gek in zijn borst klopte. Hij keek toen weer even in het rond.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 3:03 am

    Kira glimlacht rustig naar hem, en hij voelde lichtelijk het hart van Satoshi kloppen. Het ritme vond hij fijn, en hij sloot daarbij ook gewoon zijn ogen. Dan liet hij hem weer los nadat hij weer een korte kus op zijn lippen had gegeven, en hij liep rustig naar een warmwater bron. Hij keek naar Satoshi, en glimlachtte al weer naar hem. Rustig keek hij naar het water, en hij keek dan naar hem. "Je kan er gerust ingaan hoor, het water is warm." Zei hij kalm tegen hem, en hij ging aan de rand van het water zitten.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 3:09 am

    Satoshi voelde hoe Kira hem weer los liet en hem kort een kus op zijn lippen gaf. Satoshi glimlachtte even en draaide zich toen om en zag Kira bij een warmwaterbron zitten. Satoshi luisterde naar zijn woorden en knikte. ''oke dan'' antwoorde hij rustig en deed zijn schoenen uit. Hij deed ook zijn blousje en shirt uit waarna hij zijn mobiel uit zijn broekzak haalde en die op zijn shirt en blousje legde. Hij hield zijn broek gewoon aan en ging ook bij de rand zitten. Hij voelde even aan het water en het was echt lekker warm. Hij liet zich langzaam aan in het water zakken en zuchttte even opgelucht. Satoshi had opzich niet een opvallend gespierd lichaam. Hij had een vrij normaal jongens lichaam wat zeker niet te dik was. Zijn broek was nu helemaal nat maar dat vondt hij niet erg en hij had zijn bril ook nog even opgelaten. Hij keek toen even naar Kira en glimlachtte lichtjes.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 3:12 am

    Kira keek hem rustig aan, en hij keek dan naar het water. Moest hij nu weer een mens zijn dan had hij er mee in gezeten, maar helaas was dat niet mogelijk. Even zucht hij onhoorbaar, en hij keek dan weer naar hem. Hij zag dat hij zijn broek aan hield, en hij glimlacht heel even rustig. Dan merkt hij dat hij het water in is, en hij ging dichter bij hem zitten.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 3:28 am

    Satoshi volgde zijn bewegingen en zag dat hij dichter bij hem kwam zitten ookal zat hij op de rand. Satoshi zuchtte even en ging toen ook terug op de rand zitten met zijn benen in het water. Hij keek toen rustig naar Kira. ''jammer dat je niet meer van zulke dingen kunt genieten..'' zei hij zacht tegen hem en zuchtte diep.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 3:32 am

    Kira keek hem vriendelijk aan, en hij merkte dan dat hij ook weer op de rand ging zitten. "Agh ik wou ook dat het anders liep, maar ik kan er niet veel aan doen. Toch ben ik blij dat ik jou heb ontmoet eigenlijk. Nouja je bent de enige jongen die ik gekust heb." Zei Kira dan zacht tegen hem, en hij bleef gewoon dicht naast hem zitten. Rustig legde hij zijn arm om Satoshi's middel, en hij keek hem dan ook aan in de ogen.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 3:48 am

    Satoshi keek hem aan en luisterde naar zijn woorden. Hij knikte even en zuchtte diep. ''Jij bent ook de enige jongen die mij heeft gekust. Nooit heeft een andere jongen dat bij mij gedaan. Het enige wat ze nodig vonden is mij pestten en uitlachen..'' zei hij lichtjes kwaad en balde even zijn vuist terwijl hij zijn ogen dicht kneep. Hij voelde toen de arm van Kira om zijn middel en kalmeerde weer een beetje. Hij bleef dicht tegen Kira aan zitten. Hij voelde zich dan teminste fijner. Hij opende zijn ogen weer en keek toen naar de lucht. Naar de sterren en de maan en zijn ogen glinsterde lichtjes.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 3:52 am

    Kira glimlacht heel even naar hem, en hij luisterde dan naar zijn woorden. "Wel dan vind ik dat ze heel laag begonnen zijn. Maar geen nood als iemand maar dan ook iemand jou kwetst dan zal ik hen eens wat laten voelen." Zei hij dan heel serieus, waarna hij dan gewoon zijn arm rond zijn middel liet. Hij keek hem aan, en zorgde ervoor dat hij weer naar hem keek. Rustig gaf hij hem een iets langere kus op de lippen, en hij sloot zijn ogen gewoon heel even kort.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 4:02 am

    Satoshi luisterde naar zijn woorden en grinnikte even. ''nou ik denk dat ik het hier iniedergeval beter ga krijgen, ik heb teminste al een beetje vrienden gemaakt me die mensen in het park'' zei hij rustig en keek naar Kira en ging iets naar achteren met z'n hoofd waarna hij de lippen van Kira voelde en merkte dat deze kus iets langer duurde. Zijn ogen stonden eerst even groot maar daarna sloot hij ze ook en kustte Kira terug.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 4:05 am

    Kira trok hem rustig tijdens de zoen dichter tegen hem aan, en hij deed dan zijn ogen weer gewoon open. Voorzichtig haalde hij zijn lippen van de zijne af, en hij keek hem glimlachend aan. "Geen nood ik bescherm je wel tegen al die anderen, en ja die mensen zijn inderdaad heel leuk. Nouja 2 van daar zijn mijn zussen, en de andere geest is een vriend van Ayane geworden maar ook een vriend van mij." Zei hij dan zachtjes tegen hem, en hij drukte nog een kusje op zijn lippen.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 4:18 am

    Satoshi keek op toen hun lippen weer van elkaar af gaan en hij keek hem rustig aan. Hij luisterde naar zijn woorden en knikte even. ''oke, die twee mensen, Tessa en Shinouk heten ze geloof ik zijn ook aardig'' zei hij rustig en voelde toen Kira's lippen weer voor even op de zijne. Zijn wangen waren lichtjes rood maar dat maakte hem nu niet meer uit.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 4:20 am

    "Ja die zijn ook aardig, alleen is Shinouk soms wat jaloers op de geliefde van Ayane. Nouja hij noemt Dark een charmeur of een dief, en Ayane en hij waren gewoon verliefd geworden op elkaar. Maargoed nu heeft Shinouk Elena ons nicht leren kennen, en dus hebben Dark en Ayane er geen last meer van." Zei hij dan zacht tegen hem, en hij glimlacht heel even kort. Hij ging met zijn hand in het water, en hij maakte dan Satoshi een beetje nat.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 4:39 am

    ''aha oke'' zei hij en grinnikte even. Hij wist niet wie Dark was maar die zou hij vast nog wel is ontmoeten. Hij voelde toen wat water op zich komen en zag dat het Kira was. Hij grinnikte en keek van het water terug naar Kira. ''als je nu mens was geweest had ik je zo het water in geduwt hoor'' zei hij en grijnsde lichtjes maar ineens schoot hem te binnen dat dat best hard kon aankomen wat hij zojuist had gezegt. De lichtte grijns verdween van zijn gezicht en hij keek toen weg. ''sorry..'' zei hij zacht en zuchtte diep.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 4:43 am

    Kira moest om zijn opmerking lachen, en hij keek hem dan rustig aan. "Hmm je brengt me wel op een ideetje hoor." Zei hij dan met een grijns, en om eerlijk te zijn vond hij het helemaal niet erg dat hij zo sprak. Nee, hij was allang het leven als een geest gewoon, en hij keek dan in zijn ogen. "Maakt niet uit, je kwetst me er niet meer mee hoor. Ik ben het al gewoon om als geest te leven, en om eerlijk te zijn kan je als geest veel meer dingen doen dan als een mens." Zei hij dan glimlachend, en hij kuste hem weer vol op zijn lippen.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 4:45 am

    Satoshi hoorde zijn woorden en keek op. ''als je mij maar niet in het water duwt'' zei hij en grinnikte toen even. Hij hoorde toen wat hij daarna zei en knikte. ''oke dan..'' zei hij en zuchtte even opgelucht. Gelukkig had hij hem dus niet gekwetst. Hij voelde toen Kira's lippen weer op de zijne en sloot zijn ogen weer even waarna hij hem terug kustte.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 5:18 am

    Rustig streelde hij de hals van Satoshi tijdens het kussen, en hij ging nog wat dichter tegen hem aan. Hij had zijn ogen ook gesloten, en hij moest heel even aan de woorden denken die Satoshi net had gezegd. Hij wilde het eerst doen, maar dan trok hij hem gewoon op zijn schoot. Toch bleef hij zijn lippen op de zijne houden, en hij kustte lekker verder.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 5:26 am

    Satoshi voelde het gestreel in zijn hals en opende zijn ogen even en keek naar hem terwijl ze gewoon verder kustten. Ineens werdt hij op zijn schoot getild en voor kort dacht hij dat hij in het water werdt geduwt maar voelde toen weer Kira's lippen op de zijne en hij legde zijn handen op de schouders van Kira.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 5:42 am

    Kira kustte lekker verder, en hij hield zijn ogen gesloten. Hij voelde niet veel later zijn handen op zijn schouders, en hij deed heel even zijn ogen open. Daarna sloot hij zijn ogen weer, en hij streelde dan de rug van Satoshi zachtjes. Hij hoorde de geluiden van het water, en hij genoot er wel van om zo samen met Satoshi hier zo te zitten.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 6:10 am

    Satoshi voelde het gestreel op zijn rug en een rilling ging over zijn rug heen omdat zijn hele boven lichaam nu bloot was. Gelukkig was het er niet koud door de warmwaterbronnen en kon Satoshi gewoon lekker zo blijven zitten. Hij bleef Kira gewoon door kussen en hoorde toen een geluidje. Hij hoorde dat het zijn mobiel was en keek op. Hij zuchtte even en keek even naar Kira waarna hij op stond en naar zijn mobiel toe liep. Hij pakte het op en nam op. ''met Satoshi?'' zei hij. ''Satoshi waar in godsnaam ben jij? weet je wel hoelaat het is?!'' zei de krachtige stem van zijn moeder ineens. Satoshi keek verbaasd naar zijn mobiel en hield die toen weer tegen zijn oor. ''eh.. ik ben gewoon met wat vrienden. Toe mam.. je zet me nog voor schut..'' zei Satoshi met een vermoeide zucht. ''dus je hebt toch nog wat mensen ontmoet? Ik zei toch dat je wel vrienden zou krijgen'' zei zijn moeder nu wat rustiger. ''naja je vader en ik gaan nu naar bed, de deur is wel los maak het niet te laat he?'' zei zijn moeder. ''oke mam..'' zei hij droogjes en hing op.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 6:28 am

    Kira kustte nog steeds met hem mee, en hij hoorde zelf ook een geluidje. Even deed hij zijn ogen open, en hij merkte dan dat hij opstond. Rustig bleef hij gewoon zitten, en hij keek naar het water. Daarna stond hij op, en hij ging achter hem staan. Rustig kustte hij wat in de hals van hem, en hij gaf ook enkele likjes. Hij hoorde af en toe wat van hun gesprek, maar dat negeerde hij gewoon. Het enige waar hij oog op had was Satoshi, en hij bleef zachte lieve kusjes in zijn hals geven. Dan keek hij hem aan, en hij glimlacht heel even kort. "Was het je moeder?" Vroeg hij wat nieuwsgierig, en hij drukte weer een kusje in de hals.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 6:36 am

    ''ja ze was kwaad omdat ik nog niet thuis was, en daarna hyperde ze helemaal omdat ik vertelde dat ik met vrienden was'' zei hij en grinnikte. Hij had de kusjes en likjes wel onder het bellen gevoeld en had het helemaal niet erg gevonden. Hij keek even naar zijn mobiel en draaide zich om en keek Kira met een lichtte glimlach aan.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 6:41 am

    Kira grinnikte heel even, en hij keek hem dan rustig aan in de ogen nadat hij was omgedraaid. "Agh moeders zijn altijd zo, maar mijn ouders vonden het nooit erg als we tot laat in de avond weggingen, want zij werkten toch vaak tot in de nacht bij hun bedrijf." Zei hij dan rustig tegen hem, en hij streelde zijn wang dan ook gewoon zachtjes. "Zal ik anders straks met je meelopen tot bij je thuis?" Vroeg Kira dan rustig aan hem, en hij glimlacht rustig naar hem.
    Satoshi
    Satoshi


    Aantal berichten : 134
    Registratiedatum : 22-07-09

    Je Persoon
    Leeftijd:: 18
    Wat ben je?::
    Partner:: Im in love..

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Satoshi vr jul 24, 2009 7:21 am

    Satoshi luisterde naar zijn woorden en grinnikte even. ''naja m'n ouders gaan slapen dus ik kan verlopig nog wel hier bij jou blijven, en ja is goed hoor hoef ik teminsten niet in m'n eentje naar huis'' zei hij rustig tegen hem en keek even omzich heen waarna hij weer rustig naar Kira keek.
    Ayane
    Ayane


    Aantal berichten : 366
    Registratiedatum : 10-07-09
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : België maar ben er niet trots op xD

    Je Persoon
    Leeftijd:: 20
    Wat ben je?:: Geest
    Partner:: Ayane: Verliefd op Dark - Ayame: Is verliefd op Virux - Kira: Houd van zijn Zoetje

    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Ayane vr jul 24, 2009 7:34 am

    Kira glimlacht naar hem, en hij luisterde dan ook naar zijn woorden. Rustig keek hij hem aan, en hij zorgde er dan voor dat hij in zijn armen zat. Rustig liep hij met hem naar het water, en hij grijnsde heel even plagend. "Maar eerst moet deze lieve jongen in mijn armen een keertje in bad." Zei Kira dan plagend tegen hem, en hij liet hem dan in het meertje van de waterval vallen. Rustig keek hij naar de omgeving, en hij keek dan onschuldig naar Satoshi.

    Gesponsorde inhoud


    Lost in the forest.. - Pagina 2 Empty Re: Lost in the forest..

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 10:32 am